روش های ارسال کالا از رز پی سی
-
سفارش های دریافتی شهر اصفهان و تهران از طریق پیک و پست ارسال می شوند.
-
سفارش های دریافتی در شهر های دیگر از طریق پست،چاپار و تیپاکس ارسال می شوند.
اگر شخصی به هر دلیلی تصمیم به ارسال بسته از طریق راه های دیگر از قبیل؛ پایانه یا باربری را داشته باشد، رز پی سی کمال همکاری را با آن ها خواهد داشت اما توجه به این نکته ضروری است که کلیهی مسئولیت و عواقب ارسال با سفارش دهنده خواهد بود و رز پی سیمسئولیتی در قبال تضمین ارسال کالا از روش های توضیح داده شده نخواهد داشت و رز پی سیتنها موظف به تحویل رسید دریافت جنس (بیجک) به شخص سفارش دهنده می باشد.
نحوه صحیح دریافت کالا از پیک یا مامور پست
-
کامل نبودن بسته یا کم بودن تعداد بسته های سفارشی
-
نشانه هایی از وارد شدن ضربه به کالا یا بسته بندی
-
باز بودن بسته بندی یا پلمپ آن
شرایط بازگرداندن کالا
هفت روز ضمانت بازگشت در چه شرایطی قابل استفاده است؟
-
اشکال و یا ایراد فنی حتما باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به رز پی سی اطلاع داده شود.
-
لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
-
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به رز پی سی بازگردانده شود.
-
برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
-
سرویس اشکالات فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود. به طور کلی سرویس اشکالات فنی و ظاهری مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راهاندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفادهی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل میشود. برای این موارد نیز حتما باید از تیم پشتیبانی راهنمایی بگیرید.
-
وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش رز پی سی از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.
-
اگر مغایرت کالا بدون استفاده یا باز شدن بسته بندی کالا قابل مشاهده است؛ مانند رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد و حتما بدون باز شدن بسته آن به تیم پشتیبانی اطلاع داده شود.
-
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
-
توجه داشته باشید عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است. از آنجایی که ممکن است عکس محصولات در پاره ای از جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد، به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد بلکه ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
-
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت یا کسری اقلام همراه تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
-
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به رز پی سی بازگردانده شود. برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوشکردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
در صورتی که خریدار از خرید خود منصرف شود:
-
انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که باز نشده باشد، هیچگونه دخل و تصرف، باز کردن بسته بندی اولیه، پلمب، برچسبها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان مرجوع کردن کالا را از بین خواهد برد، حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
-
از آنجا که رز پی سی یک وب سایت خرده فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرفکننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمیشود).
-
اگر هنوز سفارش وارد مراحل ارسال نشده باشد، میتوانید وارد پروفایل خود شده و سفارش را نمایید.
ضمانت نامه رز پی سی در چه شرایطی فاقد اعتبار است؟
-
هرگونه استفاده ، نگهداری و کارکرد تا صحیح و خارج ساختن محصول از شکل عادی
-
هرگونه دستکاری و اقدام به سرویس ، تعمیر یا تغییر توسط افراد غیر مجاز
-
خرابی به دلیل استفاده از هرگونه لوازم جانبی و باتری غیر اصل و تأیید نشده از سوی شرکت
-
مخدوش شدن یا دستکاری تاریخ یا شماره سریال (IMEI) در کارت گارانتی محصولات
-
هرگونه ضربه خوردگی و تماس با مایعات و رطوبت
-
سرقت کالا توسط شخص ثالث
-
نصب هرگونه نرم افزار و برنامه تأیید نشده توسط شرکت
موارد تکمیلی که شامل بازگشت کالا پس از خرید آن نمی شوند:
-
اگر پلمپ محصول خریداری شده به درخواست مشتری باز شده باشد.
-
اگر بنا به درخواست مشتری روی لپ تاپ ویندوز و یا درایور نصب شود .
-
اگر شخص خریداری کننده درخواست کند که قطعاتی که از فروشگاه خریداری کرده است، اسمبل شود، ( به عبارتی محصولات روی کیس نصب شده باشد) شخص حق مرجوع کردن را از خود سلب می نماید؛ چرا که اجناس ذکر شده، قابل استفاده در شرایط دیگر نیستند.
-
همچنین لازم به ذکر است کلیه هزینه ها از قبیل نصب ویندوز و درایور و اسمبل به عهده مشتری است.
-
مانیتور و لپ تاپ که دارای پیکسل سوختگی باشند، در صورتی که سوختگی آن کمتر از 5 پیکسل باشد، طبق پروتکل های تمامی شرکت های مادر گارانتی کننده و همچنین تمامی کارخانه های سازنده شامل شرایط عودت کالا نمی باشد.
-
در صورت آسیب دیدگی ظاهری سوکت های مادربرد های سوکت اینتل و پردازنده های AMD هماهنگی و ارسال آن به و گارانتي بر عهده مشتری می باشد و شامل شرایط عودت کالا نمی باشد.
توجه داشته باشید که در صورتی که کالای دریافتی شما واجد شرایط هر یک از موارد توضیح داده شده در موارد فوق است، حتما باید با اطلاع به تیم پشتیبانی رز پی سیاز خدمات 7 روز ضمانت بازگشت یا دیگر خدمات پشتیبانی رز پی سیبهره مند شوید.
مدارک مورد نیاز جهت استفاده از گارانتی
-
اصل فاکتور خرید
-
اصل کارت گارانتی
-
جعبه دستگاه